Leverans

Försändelsekostnader

Försändelse med GLS Parcel Service: ordrar under 3000 SEK - 199 SEK i fraktkostnad
Försändelse med speditör: ordrar under 3000 SEK - 299 SEK i fraktkostnad
Vikter och hantlar: ordrar under 5000 SEK - 500 SEK i fraktkostnad
Vid ordrar över 3000 SEK erbjuder vi fri frakt.

Faktura och garanti

Vi bifogar alltid en följesedel och en faktura till din leverans. Förvara fakturan på ett säkert ställe, eftersom den fungerar som bevis för garanti- och/eller garantianspråk.

Returer och reklamationer

Nöjda kunder är mycket viktiga för oss. Kontakta oss via e-post eller telefon vid problem, felaktiga eller felaktiga leveranser:

Telefon: +49 731 974 88 518
Servicetimmar: Måndag-torsdag: kl. 9-17, fre: kl. 9-15.
E-post: info@hammer-traning.se

Om du vill returnera en produkt, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon och uppge ditt ordernummer eller ditt unika namn. Returen är kostnadsfri! Vi vill dock be dig att inte skicka dina varor till oss utan föregående överenskommelse, eftersom vi kan planera hämtningen hos dig och göra den billigare.

Observera även §9 i våra allmänna villkor (AGB).

Kan jag också få varor levererade till en Packstation?

Nej, tyvärr kan varorna inte levereras till en Packstation. På grund av storleken och vikten på de flesta paket är det tyvärr inte möjligt att leverera till en Packstation eller postbox. Leveransen av de beställda varorna kan inte heller ske till användningsstället, utan endast till trottoaren framför det. Vi ber om din förståelse.

Var är mitt paket?

Använd försändelseinformationen för att se hur långt ditt paket är på väg till dig. Du kan följa paketets leveransstatus dygnet runt. När paketet överlåts till pakettjänsten får du ett paketnummer via e-post. På så sätt kan du alltid ta reda på hur det går med leveransen.

Om du har ytterligare frågor kan du skicka ett e-postmeddelande till info@hammer-traning.se eller ringa oss på +49 731 974 88 518.

Försändelsen saknas - vad händer nu?

Har paketet fortfarande inte anlänt efter flera dagar och har det inte lämnats till dina grannar? I det här fallet ber vi dig kontakta vår kundtjänst så att vi kan kontrollera var paketet befinner sig och vid behov göra en sökning. Vi meddelar dig då om det är lämpligt att beställa den önskade varan på nytt.

Skicka ett e-postmeddelande till info@hammer-traning.se eller ring oss på +49 731 974 88 51.