Titanvägen 2 541 39 Västra Götalands län Skövde
Västbergavägen 4 126 30 Stockholms län Hägersten
Staffanstorpsvägen 115 232 61 Skåne län Arlöv
Första Långgatan 30 413 27 Västra Götalands län Göteborg
+49 (0)731 974 88-518 (dagligen 9:00–19:00)
eller via e-post info@hammer-traning.se
Skriv ett ärende i serviceportalen eller ett e-mail till service@hammer.de
Försändelse med GLS Parcel Service: ordrar under 3000 SEK - 199 SEK i fraktkostnad
Försändelse med speditör: ordrar under 3000 SEK - 299 SEK i fraktkostnad
Vikter och hantlar: ordrar under 5000 SEK - 500 SEK i fraktkostnad
Vid ordrar över 3000 SEK erbjuder vi fri frakt.
Vi bifogar alltid en följesedel och en faktura till din leverans. Förvara fakturan på ett säkert ställe, eftersom den fungerar som bevis för garanti- och/eller garantianspråk.
Nöjda kunder är mycket viktiga för oss. Kontakta oss via e-post eller telefon vid problem, felaktiga eller felaktiga leveranser:
Telefon: +49 731 974 88 518
Servicetimmar: Måndag-torsdag: kl. 9-17, fre: kl. 9-15.
E-post: info@hammer-traning.se
Om du vill returnera en produkt, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon och uppge ditt ordernummer eller ditt unika namn. Returen är kostnadsfri! Vi vill dock be dig att inte skicka dina varor till oss utan föregående överenskommelse, eftersom vi kan planera hämtningen hos dig och göra den billigare.
Observera även §9 i våra allmänna villkor (AGB).
Nej, tyvärr kan varorna inte levereras till en Packstation. På grund av storleken och vikten på de flesta paket är det tyvärr inte möjligt att leverera till en Packstation eller postbox. Leveransen av de beställda varorna kan inte heller ske till användningsstället, utan endast till trottoaren framför det. Vi ber om din förståelse.
Använd försändelseinformationen för att se hur långt ditt paket är på väg till dig. Du kan följa paketets leveransstatus dygnet runt. När paketet överlåts till pakettjänsten får du ett paketnummer via e-post. På så sätt kan du alltid ta reda på hur det går med leveransen.
Om du har ytterligare frågor kan du skicka ett e-postmeddelande till info@hammer-traning.se eller ringa oss på +49 731 974 88 518.
Har paketet fortfarande inte anlänt efter flera dagar och har det inte lämnats till dina grannar? I det här fallet ber vi dig kontakta vår kundtjänst så att vi kan kontrollera var paketet befinner sig och vid behov göra en sökning. Vi meddelar dig då om det är lämpligt att beställa den önskade varan på nytt.
Skicka ett e-postmeddelande till info@hammer-traning.se eller ring oss på +49 731 974 88 51.